اخبار موبایل

افشاگری رازهای پشت پرده سامسونگ S24 5G

سامسونگ S24 5G
افشاگری برخی رازهای پشت پرده در خصوص جدیدترین و جنجال برانگیزترین محصول شرکت سامسونگ یعنی S24 5G برایتان جالب و شنیدنی خواهد بود.

افشاگری رازهای پشت پرده سامسونگ S24 5G 

رازهای پشت پرده گلکسی S24 5G توسط گزارشگران کنجکاو و پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی افشا گشت. این روزها می بینیم که بسیاری از کاربران تلفن همراه به اخبار و اطلاعات دست اول حوزه تکنولوژی علاقه مندند. از این رو فعالان رسانه ای برای ارائه ی مباحث داغ مرتبط با این حوزه پرطرفدار با هم رقابت کنند.

 

 

تغییر استراتژی کلی سامسونگ

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در تصمیمی غیرمنتظره، به فکر تغییراتی اساسی در اهداف راهبردی خود افتاده است. این تغییر استراتژی با افشای مشخصات جدیدترین محصول این شرکت یعنی سامسونگ S24 5G لو رفته است. 
گزارش‌دهنده‌ها به نقل از منابع آگاه، اعلام کردند که به مشخصات  محصول جدید این شرکت یعنی گلکسی S24 پی بردند.
درز این اطلاعات حدس و گمان ها را درباره آینده سری گوشی‌های سامسونگ تقویت می کند و تغییرات خط مشی این غول تولیدکننده گوشی همراه را به ما نشان دهد.

ریسک بزرگ گلکسی S24 5G

یک منبع اطلاعاتی اعلام کرده است که سامسونگ در نظر دارد در کره جنوبی نسخه‌ی سامسونگ گلکسی S24 خود را با پردازنده‌ی اگزینوس عرضه کند. این تصمیم بیانگر تغییر استراتژی کلی شرکت سامسونگ در جهت ترجیح پردازنده‌های داخلی کشور کره به پردازنده‌های خارجی است.
پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ در گذشته به دلیل داغی و عملکرد ناپایدار انتقاد کاربران را در پی داشت؛ و به همین علت مشتریان، پردازنده‌های کوالکام را به آن ترجیح دادند.
با این وجود، منبع افشاگر معتقد است که پردازنده‌ی جدید Exynos 2400 به دلیل بهبود بازدهی لیتوگرافی چهار نانومتری در وضعیت خوبی قرار دارد و سامسونگ ممکن است با این تغییر استراتژی، گوشی گلکسی S24 5G را در کره جنوبی با این پردازنده عرضه کند.
البته این اقدام ریسک بزرگی است و ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای سامسونگ داشته باشد. پردازنده‌ی Exynos 2400 در صورتی می تواند ترجیح مشتریان را به سمت گوشی های سامسونگ جلب کند که نتایج بهتری نسبت به نسخه‌های گذشته داشته باشد. اما اگر این پردازنده همچنان با مشکلاتی مانند داغی و عملکرد ناپایدار مواجه شود، پیامد این تصمیم می تواند نارضایتی مشتریان باشد و چه بسا سرنوشت تلخ نوکیا برای سامسونگ نیز تکرار شود.

تعداد هسته ها در سامسونگ گلکسی S24 5G 

از دیگر شایعاتی که درباره مشخصات گوشی گلکسی S24 افشا شده است، تعداد هسته های پردازنده آن است. به نظر می‌رسد که این گوشی با پردازنده‌ای ده‌هسته‌ای عرضه شود و از فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون فریم تیتانیومی نیز بهره خواهد برد. این امکان نیز وجود دارد که عوامل مذکور بر قیمت نهایی گوشی تاثیر بگذارد. همچنین، عدم استفاده از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 نیز می‌تواند در استراتژی قیمت‌گذاری سامسونگ نقش مهمی داشته باشد.

خلاصه کلام

در نهایت، لازم به ذکر است که شرکت هنوز این تصمیم را به صورت رسمی اعلام نکرده است. بنابراین نمی توانیم افشاگری ها را قطع به یقین بپذیریم.
اما بیان این زمزمه ها دو نکته اساسی را تبیین می کند: یکی تمایل سامسونگ به اعمال تغییراتی در استراتژی کلی خود. دوم تلاش این شرکت برای بهبود عملکرد پردازنده‌های داخلی.
برای دریافت اطلاعات دقیق باید منتظر اظهارات رسمی سخنگوی شرکت سامسونگ درباره گلکسی S24 بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *